ALGEMENE VOORWAARDEN


ONZE GEGEVENS

 

Eleganti

Laanweg 8

3208 LC in Spijkenisse

Telefoonnummer: +31 (0) 619108478

Openingstijden: dinsdag - vrijdag van 11.00 – 18.00 uur 

E-mailadres: info@houseofeleganti.nl

Rekeningnummer (ABN AMRO): NL74ABNA0105276820 t.n.v. Eleganti

KvK-nummer: 83347852

BTW-identificatienummer: NL003806663B21

 

1. Onze algemene voorwaarden zijn van toepassing op al onze aanbod van Eleganti en op elke tot stand gekomen overeenkomst tussen Eleganti en de klant.

 

2. Voordat de overeenkomst wordt gesloten, wordt de tekst van deze algemene voorwaarden aan de klant kenbaar gemaakt.

Daarnaast is deze algemene voorwaarden te lezen op onze website www.houseofeleganti.nl  

 

OVEREENKOMST

 

3. Wij van Eleganti gaan een overeenkomst aan met de klant op het moment van aanvaarding van het aanbod en het voldoen aan de daarbij gestelde voorwaarden.

  

HERROEPINGSRECHT EN GARANTIE BIJ LEVERING

 

4. Bij de aflevering van producten wordt (u) de klant vriendelijk verzocht om te controleren of de bestelling/ bestellingen overeenkomen zoals in de gesloten overeenkomst.

Indien dit niet het geval is, dient Eleganti daarvan binnen tien werkdagen na de aflevering telefonisch of per mail op de hoogte te stellen.

 

5. Indien is aangetoond dat de producten niet aan de overeenkomst voldoen, zullen wij Eleganti de desbetreffende producten repareren als het binnen de gestelde tijd van 10 werkdagen word aangegeven.

 

6. Haar kan echter niet worden geruild!

Dit vooral om hygiënische redenen en omdat wij niet kunnen controleren of het al of niet is gedragen.  

 

7. Wij van Eleganti staan 100% achter de kwaliteit van onze producten, maar mocht zich onverwachts een probleem zich voordoen, dan heeft u als klant van Eleganti de mogelijkheid om het product te retourneren ter reparatie.

Dit is echter exclusief haar die beschadigd is als gevolg van bijvoorbeeld te sterke en/of verkeerde gebruik van chemicaliën of door verkeerd en/ of te ruw gebruik van het product.

De reparatie is binnen twee weken kosteloos na ontvangst van het product door de klant. Na twee weken mag de klant ook het haar aanbieden voor reparatie tegen betaling. Er wordt geen geld uitgekeerd ter compensatie!

 

8. Wij van Eleganti bied u als klant 6 maanden garantie op fouten in het gemaakte haarwerken aan. 

 

KLACHTENREGELING

 

9. Alle klachten jegens Eleganti met betrekking tot het geleverde product dienen binnen twee weken gerekend vanaf de datum van ontvangst van het product vermeld te worden. Alle klachten worden met uiterst zorgvuldigheid en met spoed behandeld. 


GESCHILLENCOMMISSIE


Wij van Eleganti zijn aangesloten bij de geschillencommissie.

 

Wij doen ons uiterste best om te zorgen dat al onze producten naar uw wensen voldoen en wij u met volle tevredenheid van dienst kan zijn, toch kan het misschien voorkomen dat u niet te vreden bent met onze diensten of producten.

Mocht dit voorkomen dan kunt u uw klacht schriftelijk aan ons kenbaar maken, per brief of per e-mail.

Wij zullen uw klacht samen met u bespreken en gezamelijk kijken naar een goede oplossing.

 

Komen wij van Eleganti samen met u als klant niet uit, dan kunt u bij de Stichting Geschillencommissie voor consumentenzaken (SGC) terecht.

Het doel van deze commissie is om geschillen tussen consumenten en leveranciers op een goede, snelle en eenvoudige manier op te lossen.

De Geschillencommissie is erkend door de overheid waardoor een betrouwbare procedure en objectieve beslissingen gewaarborgd zijn.

 

De klachtenprocedure gaat als volgt:

  • U dient uw klacht schriftelijk als digitaal bij Eleganti in.
  • Wij van Eleganti onderzoekt uw klacht en zal eventuele tekortkomingen zo snel mogelijk herstellen binnen een redelijke termijn.
  • Mocht de klacht van u als klant door ons van Eleganti niet naar tevredenheid opgelost worden, ontstaat er een geschil dat kan worden voorgelegd aan de Stichting Geschillencommissie voor Consumentenzaken.